Träning

Nu är det snart dags för träning :) Och övningskörningen gick mycket bra, jag blir bara mer och mer laddad för uppkörningen nu :)
Pratade precis med min kusin Anna i telefonen och hon påstod att jag var knäpp när jag på klingande skånska skrek: "Imorrn fyller jag fyra år!!" Jag förstår inte hur hon menar alltså! 

Har också fixat lite med våran resa i sommar så vi kan betala och allt i tid, känns skitbra nu faktiskt, jag är ju fixaren själv!
Snart är det alltså dags för träning och jag är rädd för att det blir springning som gäller, det är ju snö ute... Men hoppas av hela mitt hjärta att hallen är ledig så vi får vara inne istället!

Nu ska jag draaaaa!
Pöss 
S (Som fyller 18 år imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0