Sovdags snart

Somsagt har denna dag varit ganska krävande så kommer att lägga mig tidigt ikväll. Veckan kommer förhoppningsvis bli bra, med nytt schema och resursdag på onsdag, vilket för min del innebär ledigt!
Övningskörningen gick bra, men var lite trött och okoncentrerad och har dessutom fått ont som satan i nacken, vet inte varför dock... Imorgon blir det att ringa några samtal, ska ringa och kolla vår bokning med apollo och sen ska jag ringa till vägverket och eventuellt boka om min uppkörning eftersom dom bokade mig på fel tid, skulle ha en tidigare tid egentligen menmen.. det löser sig nog imorn! Sen ska jag ringa till stället där jag och Virre antagligen ska solduscha innan vår fest för att bara kolla lite hur det går till och vad resultatet blir etc. Eftersom jag inte vill se ut som en fejkad jag vet inte vad på min fest! 
På kvällen imorgon blir det träning, ute på konstgräset, ska bli kallt men kul! 

Sovdags! God natt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0