Nattinatti!

Dags att sova snart, ser redan fram emot min sovmorgon imorrn! Har städat och gjort fint i mitt rum så det känns bra eftersom jag har en ganska busy vecka framför mig :p
Vi såg nån film som hette typ "drömhus" och den var ganska rolig men mest äcklig, sen var slutet värdelöst! 
Ska snart börja rensa upp bland alla gamla papper som ligger och skräpar överallt (och med snart menar jag inte just nu utan inom den kommande månaden!) Eftersom vi ska flytta snart. Ska bli skitkul att flytta och kommer nog kännas skitbra eftersom man har slängt en massa saker som man inte behöver och allt kommer va nytt och fräääääscht!


Nån som har flyttat och har nåt bra flytttips?

Pussen och godnatt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0