KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKOOOOOOORT!!!

JAG KLARADE DET! JAG GJORDE DET VERKLIGEN! JAG FAN KLARADE AV KÖRKORTET! FATTAR NI???????

Har varit väldigt hemlighetsfull med min uppkörning samt uppskrivningstid så jag typ dööööör nu när jag klarade det!! Jag råkade väl ljuga lite för carro och hella och säga att jag skulle till tandläkaren och optikern, men innerst inne kände dom mig och trodde inte på det! Haha vilken total lycka det är nu att äntligen få gjort det!
Det känns som nån har lyft fyra ton stenar från mitt hjärta och all oro och nervositet är som bortblåst!

Tror ni jag har kört mycket bil idag eller?! Jag, Louise, Emelie, Carro, Robin har åkt runt och spelat musik på högsta volym, vart i idro i tumba, hämtat pizza skjutsat Erica till rönninge och jag vet inte vad! Jag njuter varje sekund av friheten!

Nu är det sovdags och hoppas ni förlåter mig för detta korta och enda inlägg idag, men jag hade verkligen en bra anldening kan jag tycka!

PUSS OCH KÖRKORTSKRAM!
S

Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS GRATTIS GUMMAN! Hha, nu vet jag vem jag ska ringa om jag behöver åka nån stans med andra ord ;)!? Shit, grattis grattis igen, du är så duktig! <3 <3

2009-01-23 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0