Jobb!

Har jobbat hela dagen, har varit en ganska stressig dag med relativt mycket kunder, men beställde mina tårtor till min fest idag så det ska bli skitkul! Hoppas på att dom blir mycket fina :D
På eftermiddan va vi hos mormor min och firade att hon fyllde år och imorrn ska vi till min faster som fyller 60 år! Det är verkligen skitmånga födelsedagar nu, mycket roligt det :D
Skönt som det är har jag chansen att verkligen sova ut imorgon eftersom vi inte ska åka förrens vid två och vi kan inte gå på träningen då eftersom den har flyttats till en senare tid, tråkigt nog. Men kommer att träna på måndag och det ska bli roligt!!

Vet ni?! Det är bara, BARA, tre korta jävla dagar kvar till MIN födelsedag!! Ni anar inte hur mycket jag längtar :D:D 
Ikväll blir det till att chilla hemma, måste ju vila upp mig nu tills festandet i samband med min födelsedag! Så jag hoppas på att det går någon bra film på tv ikväll och sen är kvällen gjord! 


(http://anderssonostblom.files.wordpress.com/2008/06/untitled.jpg)


Har ni några bra tips på låtar? Behöver lite inspiration för vill ladda hem ny musik! :)

Skriver ikväll igen!
S

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna !

Vad du svär Sophie ;)

2009-01-17 @ 19:15:13
Postat av: louise

james morrison feat nelly furtado - broken strings, det är en fett bra låt !! :)

2009-01-18 @ 00:14:29
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0