Jobb och chill

Har varit på jobbet idag och det gick mycket bra! Var inte så mycket kunder idag men det kom inga jobbiga eller sura personer idag, utan alla var trevliga!
Kom några otroligt glada Italienare som först ville ha glutenfria bakelser sen även som dom uttalade det "oppelknot" (äppelknut) vilket var skitkul! Senare samma dag, typ två-tre timmar senare drällde det in Italienare efter Italienare i deras "gäng" och överöste mig med beröm om att bakelserna var otroligt goda! (Som om jag hade bakat dom :p) Menmen, jag tackade naturligtvis och tog emot, dessa turister, och framförallt Italienare säger jag bara, underbara människor!

På eftermiddagen kom Robin och hans "hemliga gäst" som lyckligtvis var Philippa, det var otroligt mysigt att dom kom förbi och hälsade på och fikade, och Robin måste ju få en massa beröm för att han till och med ställde klockan för min skull! Tänk att man har så finfina vänner!

Vi åkte hem tillsammans och nu sitter vi hemma hos mig och spelar GuitarHero och ska senare se Körslaget, där en gemensam kompis ska sjunga solo i Nannes kör! Sen blir det förmodligen någon film! Najs värre!


Jag, Philippa och Robin!


Skriver eventuellt ett inlägg ikväll, ha det underbart bra till dess!
Your one and only
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0