...jag kom på en sak till

Jag måste bara berätta om min gaaaaalna farbror Mattias, han är verkligen helt galen vill jag lova! 
"Det är morgon på nyårsafton, alla utom Mattias ligger och snusar sött i sina sängar... PLÖTSLIGT!! Alla väcks av en hemsk marschmusik från K2, Trummor, trumpeter och allt vad det var ljuder genom hela huset i en taktfast anda." 
Jag kan bara säga att det var tur för honom att han lagat en väldigt god Amerikansk frukost, med äggröra, bacon, bönor, pannkakor och té!
Förövrigt är detta relativt vanligt förekommande i våra familjer vilket ju är väldigt charmerande, han försvarade sig med att vi kommer att sitta och berätta detta för våra barn/barnbarn etc. Och se så rätt han hade, inte för att ni är mina barn men jag berättar det ju...!

Over and Out!
Your one and only
S
 

Kommentarer
Postat av: louise

NU HAR JAG FIXAT NY BLOGG, LÄS DEN !!! :D<33

2009-01-02 @ 15:17:57
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0