FÖÖÖÖÖÖÖÖÖDELSEDAAAAAAAG!!

Idag är min FÖDELSEDAG!! Har varit en underbar underbar underbar dag hittils! Först på morgonen så blev jag firad av familjen, fick ett par jättemysiga fårskinnstofflor av min kära syster som nu också står och bakar en kladdkaka till mig! UNDERBART! Av mamma och pappa (<3) fick jag mina pengar för mitt löfte (tio papp) och sen fick jag ett suuuuuuperfint halsband med äkta guld och diamanter! Efter det så äter vi en underbar frukost som vanligt på allas födelsedagar (varma mackor och varm choklad med grädde!).
Dags att ta sig till skolan, pappa skjutsar och när jag kommer in i aerobicsalen så blir jag överfallen av kramar och grattis! Ett litet sms anländer efter lektionen till min mobil och säger: Skynda dig till carros skååååååååp! (från Helena!) Och jag gör mitt bästa och skyndar mig, i tron om att dom ska kasta ägg på mig, men dom loooooovade att inte göra det! Och det gjorde inte dom underbara kvinnobarnen heller!
Ååååååh mina älsklingsflickor har gjort en jättefiiiiin skylt till mig: på framsidan står det: ARTON ÅR IDAG! Och på baksidan står det: EN PRINSESSA FÖRTJÄNAR EN PUSS PÅ SIN FÖDELSEDAG! Den och en massa serpentiner plus en prinsesskrona fick jag gå runt med i skolan heeeela dagen lång! Tack jessica för lånet av kronan! (http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.3172094)
Jag föstår inte varför alla tittade konstigt på mig i skolan, eller tittade var väl milt uttryckt snarare STIRRADE, och inte liiite diskret heller! ;p Men jag gillar det!

I matsalen hände ytterligare en liten incident, Carro och Helena (återigen de underbara gullungarna) hade köpt en cocosboll och satt en massa ljus på och sen tänt dom och sen kom dom gående mot mig och alla vid mitt bord började sjunga, sen föll även resten av matsalen in i kören och alla hurrade! Underbart (jag kan inte påstå att folk tittade mindre nu) och det var helt underbart! 

Av mormor och morfar fick jag blommor också när jag kom dit och hämtade pingla, sen har jag fått supermånga samtal idag och en massa sms :) TACK ALLA SOM HAR UPPVAKTAT MIG IDAG!! NI ÄR GUUUULD VÄRDA!!

Till slut vill jag be om ursäkt för att jag skrivit underbart ungefär etthundrafemtiotusen gånger i detta inlägg, men jag kan inte hjälpa det, för dagen var verkligen underbar!
Sen vill jag också hänvisa till Carros och Virres blogg för bilder från dagen!
www.usyoume.blogg.se

Puss och kram mina kära läsare!!
S (the birthdaykid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0