Trött...

Jag är sjukt jävla trött, jag tror jag dör, lägger mig ner och dör här och nu! Nej faktiskt så har helgen varit underbar, festen i fredags blev jättelyckad och vi hade skitkul, trots att både polisen och securitas var där... Hoppas att alla hade lika roligt som jag! Natten tillbringades med J och sen på morgonen var det upp och städa vid nio, FYFAN vad äckligt det var!! Stank en blandning mellan intorkad gammal öl, spya och annan spritlukt... Inte helt okej!
(Bilder från festen kommer senare)

Igår blev det fika hos Robin, Victor fyllde 15 år (stor pojke!) och sen blev det middag på Passione a.k.a "Passi" :D Va supertrevligt och sen drog vi vidare till Mackan och var där resten av kvällen, gulliga J bjöd på en smirnoff på passione ;)
Natten tillbringades återigen tillsammans med J och resten av denna dag också, båda vi var väl hyfsat trötta så har varit en mysdag, trevligt!

Nu är det skola snart igen, inte kul alls, måste börja kolla upp vad för prov som kommer innan sportlovet så jag har lite koll, men först och främst ska jag äta middag :)

Vi höres
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0