Skola

Sitter i min jätteroliga skola och dör av glädje (NOT!!) Vi har småföretagande och ska egentligen skriva en rapport men jag glömde min dator hemma med alla anteckningar från mötet, fett synd, eller? :)

I morse gick jag upp som vanligt och gjorde mig iordning, sen kanske klockan råkade bli 34, bussen gick 35, jag började springa som en idiot och kom fram till den snälla busschauffören som väntade på mig helt andfådd och började andas lugnt igen lagom till tumba station... Tråkigt nog var inte Carro på bussen idag för hon är sjuker, stackars kvinna! Och jag fick sitta själv på bussen andfådd och skämmas :)

Nu ska jag ta och skvallra lite med helena igen, vi har en del kvar att prata om efter helgen :)
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0