Hard work-work!

Har jobbat sen åtta i morse, snälla jag tog hem en kanelkrans som jag gav till mormor och morfar och lite till mina kusiner, moster och morbror :) Dom blev mycket glada!
Jobbet gick bra, de jobbiga stammisarna kom som vanligt, sånna man bara inte orkar med, som klagar på samma sak varje gång dom är där, frågar varje gång om vi har sänkt priset eller inte; "NEJ DET HAR VI INTE FÖR 10000000:E GÅNGEN!!!!!!!" Men snäll som jag är så säger jag självklart inte så utan bara ler, försöker se söt ut och säger; "Nej tyvärr, det har vi inte!" 
Menmen, dom är gulliga... Nu blir det en lugn kväll med melodifestivalen och bara chill, har en match att tänka på imorn så ska inte hålla på att vara uppe sent, då blir det sura miner från tränarnas sida! Ajabaja :)



Tack mitt hjärtegull (CARRO) för skivan, den uppskattas verkligen, sitter tillochmed och lyssnar på den hemma nu! Har poppat den hela dagen igår och idag i bilen. Vet du, igår åkte jag och Emelie tillochmed till vårt nya hus för att få lyssna på skivan lite mer! Men mamma blev inte så glad när "Finns det plats för en..." kom, undrar varför??

Nu ska jag chilla vidare lalla runt lite på the internet och så.

(Saknar en viss persons närvaro och sms, en som antagligen ändå inte läser min blogg men ändå... - Vart är du?)

S

Kommentarer
Postat av: carro

varsegod för skivan söt!!



hahaha nej konstigt att låten inte uppskattades :p HAHAHA <3

2009-02-08 @ 21:50:15
URL: http://usyoume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0