Gym!

Dags för gym, sen plask i simhallen med Carolin(e)-Fin!
Ska snart gå ner till salems centrum och träffa carro, sen blir det tillbiffning för fulla muggar!



Såg twilight igår, den va faktiskt riktigt bra, brukar inte gilla filmer som är övernaturliga men denhär hade ju kärlek i sig också så den får fan fyra av fem toasters av mig!
Tänk att vi ska flytta snart, dethär är sista kvällen jag spenderar i mitt barndomshem, i det här huset har jag bott sen jag var två år gammal, hela min uppväxt, alla mina minnen kopplas till detta hem. Nu ska allt ändras, vi ska flytta inte långt men ändå... Känns både kul och jobbigt, jobbigt med förändring, men också roligt, få möblera fint och allt är nytt! Kommer bli toppen i nya huset, det tror jag verkligen men allt jag haft här, kommer aldrig glömmas. Alla lekar i lekparken, tävlingar med grannungarna, cyklingen på sommaren, samlandet av nyckelpigor och allt vi gjorde. 
Vill hitta något fint att skriva såhär sista gången man sitter i sitt kära hus men vet inte vad det skulle vara... Jag är ganska rädd för tiden allafall, rädd för att bli vuxen, en skräckblandat förtjusning. Vill inte att tiden ska gå, vill att den ska stanna, detta ögonblick kommer aldrig tillbaka. Man måste leva i nuet, inte tänka så mycket på framtiden så därför ska jag nu tänka på att jag och Carro ska vara coolast på gymmet!!

"Life is not about the numbers of breaths you take, it's about the moments that takes you breath away."
(min eventuella framtida tatuering)

S

Kommentarer
Postat av: louise

hahah snyggt snack: vi kommer flytta inte långt men ändå hahah :)

2009-02-28 @ 23:32:24
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0