Gick bra!

Matteprovet gick faktiskt ganska bra idag :) Och vi fick även den goda nyheten att vi äntligen ska få byta lärare i matte, vår förr va kass på att lära ut, så äntligen har rektorn gått med på ett lärarbyte!
Huvudvärk. Hosta. Trött. Ska bara ligga i soffan idag och det ska bli hur skönt som helst! Ska kanske ta mig till köket och koka lite te och se på top model! Ska se om vi har chaite hemma, har druckit både chaite och chailatte idag, teet vann änsålänge! :) Gottgott.

På måndag blir det klippning, ska klippa mig hos Catta på Allskön Samling i Södertälje, kan verkligen rekommendera henne, jag blir alltid nöjd! Hur ska jag klippa mig tycker ni?

 
KORT?

LÅNGT?

Simma lugnt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0