flyttkaos!

Sitter här mitt bland alla lådor, lite bakisdag idag efter en gaaalen utgång igår, hur roligt som helst var det, tack Vera för att jag fick hänga på! :D Imorse firades pappa med frukost och presenter, senare även fika och snart middag ute för att fira farsan som fyller 41 bast! Träningen gick väl helt okej, eller? Kenta kanske inte var supernöjd med min"dagen-efter-insats" menmen vad ska man göra när man lever livet? =)

Ska somsagt snart ut och äta middag med familjen, sen bär det av till emelie för imorrn tar vi bilen till Catta, jag ska klippa mig :) äntligen, min lugg är typ fyra MIL lång!
Har rensat hela dagen och är inne på min sjätte svarta sopsäck av sånt som ska slängas, asskönt!

Lyssna på denhär låten; underbart bra!!
White Lion - When the children cry


Puss och på återhörande!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0