Ajajaj...

Springa, gasa, skynda sig, filmkedjan, mormor och morfar, lämna madrasser, kolgrillen, hämta mat, springa till bilen, hoppa över snövall, isfläck, krasch, pang, bom, smärta, händerna fulla med kassar, maten trillar ut, jag får ont, hoppas ingen såg, skynda till bilen, köra hem med en hand, den andra blöder, trasiga leggings, tårar i ögonen, köra hem, gråta hos mamma, få plåster, äta mat.
Min eftermiddag, nu är det kväll, huset är kaos och jag är trött, smärta i armen en envis jävla smärta, smärta i handen, också den envis som tusan! 

Carro sa idag en riktigt bra sak: "Killar kör på motorvägen och tjejerna håller sig på landsvägen" = betyder alltså att killar skiter i att analysera och bara kör på medan tjejerna i varenda kurva och avfart analyserar varenda lilla sak som grabbarna gör. Fattar ni? Jag tycker det stämmer, allafall in på mig.


Ska packa vidare med min handikappade hand och arm.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0