Måndag, skola och vardag igen

Idag är det måndag, som betyder skola. Sitetr i biblioteket och ska försöka börja på min religionsuppsats, men som ni ser eller märker så har jag kanske inte riktigt kommit igång ännu :P

Har vart dålig uppdatering under helgen men här kommer en liten sammanfattning:
Fredag: Vet ni ju om, tidig kväll eftersom jobbet väntade på lördagen, körde timmy till staden eller rättare sagt vällingby vilket va långt och krångligt att hitta! Timmy och Alex (som pratade flytande franska! coolt!) Satt i baksätet och snälla Philippa följde med som sällskap, vi hade en värdelös GPS och denna kväll kan väl kort sammanfattas med att vi fick "uppleva" vällingby... om det va bra eller dåligt vet jag inte :P

Lördag: Jobbet hela dagen, till halv fyra för att sedan fika hos moster som fyllde år! Grattisgrattis! Efter det va det bara att köra hem, duscha, äta (GRILLAD FLÄSKFILÉ!) och göra sig iordning för att gå på almost begins. En rolig kväll blev det! Vi tog en taxi för att gå på efterfest på kära passi, men dumma som vi är så har jag och PH inte några leg med oss men snälla björken betalar taxiresan hem till oss och sen tillbaka till passi! Väl där började gubbarna ragga på oss tre tjejer, ville att vi skulle flasha tuttarna och grejer så vi drog efter ett tag hem till Stoffe. Där chillade vi, gosade med hans gölliga vovve, hoppade i hans vattensäng, dansade, åt potatissallad(!) och sjöng låten "hallelujah" för full hals! Sammanfattning: En lyckad och rolig kväll!

Söndag: Sov till ett, upp och åt pasta till frukost/lunch, sen va det iväg och se f18-matchen som vi inte ska tala vidare om. Jag och lill-virre åkte sen hem till mig, hon fick se mitt hus och sen åt vi mera pasta (va tvugna att ladda för vår match senare!) och sen drog vi tillbaka till berga för att kolla lite på herrarnas b-lagsmatch. Hann inte se så mycket innan det va samling för vår del! Våran match gick riktigt bra, vi rullade boll och spelade riktigt fin fotboll emellanåt, vinst blev det också med 2-0! BRA jobbat brudar! Efter matchen körde jag hem Vio (som gjorde det snyggaste målet på matchen!) och sen va det direkt ner i sängen, HEAVENLY!

Måndag: Sitter i skolan nu, guld att bli upphämtad av GULLE-Larsson som hade bil idag, skitskönt med skjuts! :D Jag sitter och tänker på hur långt inlägget blev och hur många som inte ens kommer palla läsa hit och hur mycket jag önskar att jag kommit såhär långt på min religionsuppsats istället! Men önska kan man alltid, måste allafall börja nu så:

SO LONG SUCKERS!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0