Klantskalle!

Emelie åkte buss idag i norrköping, det gick inte så himla bra faktisk, hon lyckas ta rätt buss fast åt fel håll, åker med den superlångt innan hon kommer på (vid slutstationen) att hon kanske inte hade kommit rätt... konstigt! Hon traskar fram till chaffisen och säger nåt i stil med:
- Ehhh, (jag är från stockholm och saknar helt lokalsinne här i norrköping) jag tror jag har kommit lite fel...? :S
Chaffisen svarar:
- Men vart ska du då?
- Till marie...nånting (hon visste vad det hette men jag minns inte)
Chaffisen himlar med ögonen och tänker säkert (korkade stockholmsflicka!) och svarar:
- Oj...
Emelie säger (smart som hon är):
- Ja, oj...
Den snälla chaffisen säger bara:
- Men du, sätt dig ner igen så åker vi tillbaka!


Detta ringde emlan senare för att berätta för mig, haha klantskalle säger jag bara, men älskar dig såklart ändå! :D
Puss
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0