Hemma igen

Har hittat min almanacka! Jäklar, mitt liv börjar hitta lite struktur igen :D Skönt! Har börjat komma tillbaka till verkligheten igen, från resa och påsklov alltså! Det är på ett sätt ganska skönt med en planerad vardag varje dag så man gör något, men å andra sidan tror jag nog att jag föredrar att vara ledig trots allt :p
Jag och emlan har börjat vårat godislöfte, jag har ABSTINENS! Är så sjukt sockerberoende och speciellt efter påskens allt godis, inte kul alltså! Men vår cafeteria i skolan hade satt priset 3 KRONOR på glassen, och glass får vi äta! Kunde inte låta bli men jag ska hålla mig från det också har jag bestämt!



Oh my god vad jag plågar mig själv med denna bild! AJABAJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0