Glömde två och laggat internet!

Glömde två av gårdagens inhandlingar!

Bodybutter, The Bodyshop 165:-


Lipbutter, The Bodyshop, 95:-

Dessutom har min dator laggat lite så har inte haft något internet, egentligen har det inte hänt så mycket, emlan var här idag, stackarn har streptokocker... inte kul alls! Men en glad nyhet är att idag tränade jag helt normalt igen, lite smärta fanns ju där men det va inte så jag inte kunde spela! Hade både värmebyxor, vulcanskydd och värmekräm, mitt lår brann! Nu blir man bra sugen på seriepremiären, om man får äran att spela såklart, med tanke på att jag inte kunnat spela någon träningsmatch...
Imorrn blir det lite plugg tror jag, matte måste räknas och engelska skrivas, inte kul menmen!

Jag, Louise och Erica va förresten jättebusiga efter träningen och åt glass med chokladsås och maränger plus chips när vi kom hem efter träningen! hihih, busigt va??

Sovtajm,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0