Egypten!

Har ju inte berättat något om min resa till Egypten, den var helt underbar! Så skönt att bara få komma bort från allt som heter jobb, skola och ansvar. En vecka i solen och jag var väl lite rödlätt när jag kom hem kan man väl säga!
Veckan bestod av god mat, dyk, snorkling, bad, solning och om kvällarna var det en massa snack om killar och annat i mitt och Annas rum! En oförglömlig resa med mest cred till min coola farmor som är en av mina absolut största idoler och förebilder; 80 år och hur pigg som helst! Så ska jag bli när jag når hennes ålder. Nu vet jag att farmor inte läser min blogg men; Farmor jag älskar dig, du är bäst! Tack mina underbara släktingar för en häftig resa som innehöll mycket skratt och kommer innebära glada minnen länge till!

Lägger upp lite bilder som får tala för sig själva:











Har fått blogfrossa nu, har ju inte kunnat skriva på länge så se fram emot många uppdateringar och förhoppningsvis många bilder (lisa) ;D Puss och kram!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0