Jag har dött..

Hej, ni pratar med en död person, jag har chockat min kropp bigtime! Jag har tränat för första gången på jullovet och nu är jag så sjuuuukt trött!
Skulle kunna lägga mig ner och somna mitt på golvet, här och nu.. 
Jag och pappa var på gymmet i ungefär en och en halv timme och ska nog snart bege mig in i duschen, kommer nog ha en rejäl träningsvärk imorrn.
Det är ganska roligt när man är på gym och man står där som tjej och tränar med sina lagomt stora vikter (mina är förstås jättetunga!) sen kommer man till en maskin och sätter sig där direkt efter att värsta biffen suttit där, han har vikterna på typ 100 kilo och man själv kan inte ens rubba dom! Fatta hur stark man kan vara asså :p Jag säger bara beach 09 here I come, jag ska också börja med 100kilos vikter!!

(http://earfarm.com/dev/wp-content/uploads/2008/06/bodybuilder.jpg)
... eller förresten, vem vill se ut sådär? Inte jag allafall, jag tror jag fortsätter med mina vikter på mellan 20 och 50 kilo :)


Your one and only
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0