Hur kommer det gå denna gång..?

Hej kära läsare (och icke läsare)!

Som vissa av er kanske vet så har jag bloggat lite tafatt förut men det har ju kanske inte fått det bästa resultatet.. om man säger såhär; det blev många pauser...
Jag tänker redan från början låtsas som att det verkligen är många som läser min blogg eftersom man ska tro på sig själv :)

Det har varit jul och jag hoppas ni alla har haft det mycket trevligt och ätit er fullproppat mätta på all julmat, det är ju faktiskt så man ska fira sin jul här i Sverige!
En av anledningarna till att jag har tagit upp bloggandet igen är att under granen i ett rött (otroligt vackert inslaget) som var tungt och fyrkantigt låg en sprillans ny MacBook!! Kan ni tänka er?! Jag har äntligaen fått min egen dator och det med besked, en MacBook är enligt mig som en Rolls-Royce jämfört med dom skruttiga PC-datorerna som i jämförelse är ungefär som en gammal fiat.. 
Nej kanske inte riktigt så illa och vi ska väl inte överdriva och se ned på alla er som har en vanlig PC men jag kan inte låta bli att vara lite stolt över min dator och därmed också mina underbara föräldrar! TACK!
Den andra anledningen till detta plötsliga infall att börja blogga är min för evigt käre vän Emelie (www.easd.blogg.se), som har varit en flitig bloggerska under en ganska lång period och som under en ungefär lika lång period har tjatat på mig att jag ska börja igen, inget illa menat Emelie :)

Nu hoppas jag för både er och min skull att jag håller igång bloggandet, men efterom jag älskar min dator så kanske inte detta kommer bli ett problem, förhoppningsvis!

Keep reading så hörs vi snart igen!
The one and only: S



Kommentarer
Postat av: emelie

tada!!

vem har sagt att tjat inte lönar sig? ;D

keep it up proppen!!

2008-12-26 @ 02:32:29
URL: http://easd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0