Flygplan!

Idag bär det av till Karlskrona i Blekinge där våra kusiner bor, vi åker dit idag, planet går 17.15 och kommer hem på torsdag kväll. Vi ska fira nyår där och det kommer antagligen bli en hel del shopping, det brukar det bli, lägger upp bilder till er sen på dom eventuella köpen!
Hoppas på några roliga dagar, det brukar dom bli, våra familjer har samma humor nämligen! Nu börjar jag ju längta till Egyptenresan också, vi åker tillsammans med mina kusiner, deras mamma och pappa, min familj (såklart) och farmor, som är huvudpersonen eftersom vi åker för att hon fyller åttio år! Fattar ni ÅTTIO år! Och hon är fortfarande pigg och glad!

Ska bli skönt att flyga till Karlskrona för en gångs skull, vi brukar åka bil ner men det tar ungefär sex timmar, vilka lyxproblem man har egentligen :p
- "Nej men det är så himlans obekvämt att sitta i bilen i flera timmar, vi tar och flyger va?" Hehe, herregud!
Man ska ju vara glad att man har möjlighet att bara ha lyxproblem iallafall.
Stackars Emelie då, vi var där på middag igår och jag gick upp på övervåningen till hennes rum och letade efter henne, men hon svarade inte när jag ropade så tänkte att hon nog inte var hemma och Erica (hennes syster) trodde inte heller det.. När jag för sista gången går in i hennes rum hör jag nån liten hes röst som säger; "men jag är ju här!" då ligger kvinnan under sitt täcke för att hon fryser så mycket! Jag tänker då att här måste nåt göras så jag visar henne några roliga klipp på internet för att pigga upp henne och sen säger jag: "in i duschen!" - för om man fryser så är det ju skönt att duscha, sen tar jag fram hennes skönaste och varmaste kläder och vi går ner och äter! (Är jag inte en underbar vän?)
Tyvärr kunde det inte hjälpas eftersom hon senare blev sjuk ändå stackarn, hoppas bara att hon blir frisk till nyår! Krya på dig gumman, jag (och kanske mina läsare?) tänker på dig och på att du ska bli frisk!


En något gladare och piggare Emelie än den flicka jag såg igår!
(döda mig inte Emelie, bilden är fin!)

Förresten har jag en grym träningsvärk efter igår.. ännu ett lyxproblem...


Your one and only

Kommentarer
Postat av: Emelie

Helt underbar!! <3333 (med undantag för att du lagt upp denna bild :@)

2008-12-30 @ 00:36:40
URL: http://easd.blogg.se/
Postat av: carro

söta lilla flickan!! <3

kan det inte bli 2a augusti nu!!!!!

2008-12-31 @ 11:02:47
URL: http://usyoume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0