Drömmar...

Har hela dagen efter lunchen tänkt på vad jag skulle vilja göra efter gymnasiet, och jag vill resa! Jag och Emelie pratade nämligen om vart vi vill åka om vi ska åka tillsammans och den ultimata drömmen för mig är att först jobba ett halvår efter gymnasiet. 
Efter det vill jag åka till Australien, där har jag redan varit en gång men det är en storfavorit så skulle vilja åka dit igen. Tänk er att jobba på en farm, få rida på öppna fält och bara galoppera i full fart! Ta hand om djuren, ha en sån där underbar mor i huset som lagar god mat och luktar kanelbullar :) Tänk att få uppleva allt det som dom gör i filmer.
Sen när man har jobbat kanske ett halvår i Australien så vill jag åka till USA, köpa en bil i Los Angeles och köra genom USA, förbi Miami och till New York, sälja bilen och åka hem. Fatta vilken upplevelse, men inte själv, det skulle jag nog aldrig våga! Hoppas därför på att Emelie vill följa med mig dit. 


(http://www.christian-wallpaper.com/backgrounds/sunset-with-australian-kangaroos.jpg)

Jag är verkligen skoltrött just nu och pallar verkligen inte plugga vidare på en gång så vill ta ett eller flera år och bara leva livet! Livin La Vida Loca!! 
Ta hand om sig själv och bli vuxen, även om jag också tycker att det kan vara ganska läskigt att bli vuxen, för allt var så mycket enklare när man var barn, man behövde inte betala något, man fick allt serverat och behövde inte tänka så mycket själv. Även om jag längtar till vuxenvärlden så kommer det nog definitivt inte bli en dans på rosor.
Men åter till drömmarna om Australien, solen och värmen, det lockar ganska mycket just nu när vi har sånt skitväder!

Så, alla mina hundratals läsare (eller? :p), kommentera gärna om vad ni vill göra efter gymnasiet etc. :)

So long suckers!
Your one and only
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0